top of page

Návod - postup při přihlášení





EXPRESNÍ POKLADNA



Přidali jsme na e-shop možnost rychlejšího procesu placení.


Jak to funguje

Když je na náš web přidána Členská oblast, můžete se zaregistrovat a přihlásit. Při nákupu se uloží všechny podrobnosti, které chcete, aby se uložily.

Když se vrátíte a provedete nový nákup, zjistíte, že vaše údaje jsou již vyplněny. Můžete uložit své dodací a fakturační adresy a osobní údaje. Pokud se rozhodnete, mohou se také uložit údaje o kreditní kartě, tuto část jsme přidali na vaši speciální žádost.





Tip:

Prohlédnete si zde také historii svých objednávek a zkontrolujete stav aktuálních objednávek

Stránka Moje objednávky

Na stránce Moje objednávky získáte informace o předchozích a aktuálních objednávkách. Zobrazíte podrobnosti objednávky (datum, způsob platby atd.)

  • Zkontrolujte stav objednávky (Splněno, Odesláno atd.)

  • Sledujte objednávky, které mají sledovací číslo

  • Stáhněte si digitální nákupy (do 30 dnů od nákupu)

Stránka Moje adresy

Na stránce Moje adresy můžete přidat , odebrat a upravovat adresy. Pokud jste uložili více než jednu adresu, si vyberete jednu jako výchozí adresu.


Funkce Moje peněženka

umožňuje bezpečně ukládat informace o svých kreditních kartách, abyste mohli dokončit budoucí transakce, aniž byste museli znovu zadávat své údaje.


Když se, pokud jste přihlášeni, dostanete na stránku pokladny (košíku), uvidíte vyplněné své osobní údaje (jméno, e-mail, adresu a telefonní číslo). Pokud máte účet, ale nejste přihlášeni, můžete se přihlásit rovnou pomocí odkazu zde v košíku .


Když jste přihlášeni a zadáte údaje o kreditní kartě poprvé, můžete si uložit údaje o své kreditní kartě jen pokud chcete.


Na stránce Moje peněženka můžete prohlížet a aktualizovat kreditní karty, které jste uložili při nakupování ve našem obchodě.


Když se do obchodu vrátíte a máte uloženou kartu, platby nebo zvolit novou kartu pomocí Kreditní / debetní karty, nebo samozřejmě i jinou formu úhrady.


Návod k přihlášení.


A. Pokud jste zde poprvé:

  1. V pravém horním rohu kliknete na Přihlášení

  2. vyberete možnost Registrovat

  3. Zadejte 2x heslo a postupujete dále podle instrukcí na obrazovce a v mailu.



B. Pokud jste již někdy nakupovali, přihlašovali se k odběru, kontaktovali nás přes formuláře a nebo Vám systém tvrdošíjně odporuje a tvrdí, že to nejde či jinak nereaguje


1. Klikněte na ikonu vpravo nahoře "Přihlášení"

2. Objeví se stránka s přístupem přes e-mail. Zadejte e-mail z objednávky (nebo váš oblíbený e-mail) a klikněte na "Zapomněli jste heslo"



3. Další tabulka vás vyzve k zadání e-mailové adresy - použijte opět tu z objednávky a klikněte na "vytvořit heslo"



4. Kontrolní obrazovka, že vám byl zaslán e-mail pro vytvoření nového hesla.



5. Ve Vaší e-mailové schránce se objeví mail od Vitestinu s tímto odkazem, klikněte na něj, přijde na stránky Vitestinu a poté na stránku pro změnu hesla.



6. Zadejte 2x heslo:



7. Nyní se můžete přihlásit ke svému účtu v pravém horním rohu úvodní obrazovky (viz vod 1. a 2.výše) - se zadáním svého e-mailu a nově vytvořeného hesla a podívat na své objednávky:













Tip:

Přihlašovat se nemusíte předem, je zde možnost se přihlásit i během nákupu v košíku.

Přihlašování co nejdříve ještě zjednodušíme.

Pokud ještě potřebujete s něčím pomoct, poradit nebo provést neváhejte a kontaktujte nás na níže číslech nebo mailem, budu ráda.


Tel kontakt pro problémy s přihlášením 725 524 333.

e-mail: krubova@vitestin.cz


290 zobrazení