REKLAMACE

Zde najdete odpovědi spojené s kvalitou a postupem v případě reklamace.

Reklamací máme opravdu minimum, přesto jsme zde pro Vás zanechali několik postřehů.

Každý den telefonujeme s mnoha spokojenými zákazníky, hodně jich k nám také chodí osobně a z prodejen máme taky spousty kladných odezev. Na přelomu jara a léta jsme zaznamenali 4 reklamace. Tím, jak byly vysoké teploty, hlavně při přepravě, kdy ve vozidle přepravce je i 50 st. Celsia a nepoužíváme žádné konzervanty, se začal Vitestin cca po 1 týdnu kazit. Udělala to např. 1 - 2 sklenice ze 6 v balíku. Zákazníkům jsme poslali obratem nové.

Spojte se s námi pokud:
  • přepravce doručil rozbité sklenice

  • víčko je nafouklé 

  • obsah vypadá zkvašený - jsou v něm velké bubliny

  • výrazně nakyslá chuť a nelibá vůně

Můžete zůstat v klidu pokud:
  • po cca 3 měsících stání se složky trochu oddělují a spodní polovina trochu tmavne a horní světlá - po protřepání se barva má vrátit na původní

  • hustota je taková střední, ani voda, ani želatina 

  • neutrální chuť i vůně

Co dělat pokud sklednice přivezou rozbité?

Nejlépe se ihned s námi telefonicky spojte. Zásilku, převzetí, krabici, sklenice a podobně nejlépe nafoťte. V takovém případě se snažíme zákazníka přesvědčit, aby zásilku převzal. Zpětným zasíláním přepravci zpět k nám vzniká více škody než užitku. Rozbité lahvičky obratem nahradíme.

Obsah se rozděluje na dví, je to na závadu?

Není, Vitestin® doporučujeme před konzumací vždy pořádně protřepat nebo rozmixovat, také z důvodu, aby se lépe polykal. Vitestin® je zcela přírodní produkt, zachovává si potenciál i energii bylin, a proto se také tak chová.

Je možné výrobek zaslat poštou, nebo je nutný osobní odběr na některé prodejně?

Balíků zasíláme denně několik desítek, krabice máme na sklenice uzpůsobené, takže nemusíte mít strach o jejich rozbití. Krabice jsou z pevného kartonu, s přepážkami z polystyrenu, balíky označené jako křehké.

V nápoji plave nějaké smítko, je to na závadu?

V nápoji je možné občas spatřit nepatrné zbytky bylin a můžete si také všimnout, že během uskladnění u hladiny vzniká přirozený drobný zákal. Zbytky rostlin i zákal jsou bylinného původu a nejsou na závadu. Nápoj je ve výrobním procesu sterilován a ve výrobním procesu jsou dodržovány přísné hygienické normy. Nápoj jsme podrobili zkoušce mikrobiologické, na těžké kovy i na zdravotní nezávadnost vody. Protokoly o provedených zkouškách jsou připojeny v následujících otázkách.

Dělali jste mikrobiologický rozbor Vitestinu?

Ano, dělali jsme rozbor u několika různých vzorků a výsledky dopadly skvěle. Všechny vzorky prošly termostatickou zkouškou (skladování po dobu 10 dnů v termostatu při teplotě 37°C) a nebyly objeveny sporulující bakterie ani mikroorganismy. Podívejte se na výsledek zkoušek.

Dělali jste zkoušku na těžké kovy ve Vitestinu?

Ano a výsledek dopadl skvěle: "Všechny stanovené ukazatele jsou pod mezí stanovitelnosti příslušných metod a nepředstavují zdravotní riziko". Podívejte se na protokol o zkoušce.

Dělali jste rozbor vody, která se používá na výrobu Vitestinu?

Ano, dělali jsme tento rozbor v akreditované laboratoři společnosti ČEVAK. Všech 20 položek testu získalo hodnocení "Vyhovuje". Podívejte se na výsledek zkoušky.

Musím sklenice s Vitestinem skladovat v ledničce?

Nemusíte. Konzervované sklenice s nápojem Vitestin® uložte mezi ostatní konzervy, tak jak jste zvyklí - do špajzky, do sklepa na čtvrtý schod. Otevřený nápoj spotřebujte do 24 hodin a uchovávejte v chladu.

Please reload