REKLAMACE

Zde najdete odpovědi spojené s kvalitou a postupem v případě reklamace.

Reklamací máme opravdu minimum, přesto jsme zde pro Vás zanechali několik postřehů.

Každý den telefonujeme s mnoha spokojenými zákazníky, hodně jich k nám také chodí osobně a z prodejen máme taky spousty kladných odezev. Na přelomu jara a léta jsme zaznamenali 4 reklamace. Tím, jak byly vysoké teploty, hlavně při přepravě, kdy ve vozidle přepravce je i 50 st. Celsia a nepoužíváme žádné konzervanty, se začal Vitestin cca po 1 týdnu kazit. Udělala to např. 1 - 2 sklenice ze 6 v balíku. Zákazníkům jsme poslali obratem nové.

Spojte se s námi pokud:
  • přepravce doručil rozbité sklenice

  • víčko je nafouklé 

  • obsah vypadá zkvašený - jsou v něm velké bubliny

  • výrazně nakyslá chuť a nelibá vůně

Můžete zůstat v klidu pokud:
  • po cca 3 měsících stání se složky trochu oddělují a spodní polovina trochu tmavne a horní světlá - po protřepání se barva má vrátit na původní

  • hustota je taková střední, ani voda, ani želatina 

  • neutrální chuť i vůně